Vitamin A.

please gelak 

dari kelas , nak pegi dewan makan , lepas prep malam lah ni kiranya . Around 10.30 pm . Biasanya memang balik dengan budak kecik guwa . muahaha

" ohh  mann! kenapa lampu tangga tak repair lagiiiii ,  huwaaaaa  gelap "


dia tahu , bukannya aku jenis yang takut gelap , tapi cumanya aku dan gelap tak banyak berjodoh . suka dan tak berjodoh . haha . suka gelap , tapi mata terbatas dalam gelap .

eleh cakap jelah rabun malam . choy !

 meh , jom 

dua patah perkataan . tangan guwa dia sambut ,

haha itulah , orang suruh makan vitamin A , takmauu , ketegaq ( degil )

" haha alah , malas la , eheee (aku belanja muka comel sikit) "

sambil jalan sampai dewan makan

" hahaha weh , nak tahu taaak ? nak tahu tak ? nak tahu tak? "

hah apadia ? apa ? apa ? apa ?
dia pun acah acah eksaited macam guwa .


" HAHAHAHA!!  takda apaaa ~ "

chehh!! dah tahu dahh perangaii , hahaha

" miyau. "

***

 hampir hari hari macam ni . selagi lampu tak di repair ? haha . teruslah pimpin aku . oh , lupa , kita bukan budak sekolah dah . tapi hang kena pimpin aku jugak lah kot .


pimpin ke jalan yang benarrrrrrr lagi lurus.
lul . tapi seriessla . 


***


" selagi aku masih bergelap di dunia sendiri, selagi itu aku perlu tangan tangan kalian untuk pimpin aku , pimpin sampai syurga . bawakkan plaster , tampalkan iman yang tercalar luka . "




sahabat ?
salam sayang ,



Comments

Popular posts from this blog

Lyubov.

peluang

8June