credits to you


[entry ni ada guna aku kau , walaupun sebanarnya kita tak guna pun aku kau ]

asalamualaikum .  alhamdulillah secara offical mahupun tidak, aku dah jadi bekas pelajar . tamatnya SPM bukan bermaksud tamatnya sebuah friendship . kan ?

maaflaa, aku nak feeling sikit .
ehm . ambik nafas


dah lima tahun kita sama sama , dari sekecil kecil budak form 1 ,sampailahh sekecil kecil dan masih kecil , akak form 5 .dan .. kalau aku nak ulang balik semua memori dulu ,memang tersangatlah banyak , kalau nak bukukan pun ,belum tentu cukup satu buku . ya , ini serius .


banyak jer kisah , dari sekecil kecil benda , sampai sebesar besar kes (polis) jadi sepanjang aku dekat sini . ahhh takyah cerita lah . haha sebab bukan tujuan aku menaip pagi ni pasal memori dulu dulu .

urm , hmm , malu sebenarnya nak cakap , but , emm... haha , hei , i hope u will read this post , dan jangan nangis nangis lagi k? hahaha (poyo )

ehm , awak , maaf sangat  sangat
ada waktu kita tak bercakap lama , maaf , bukan sebab merajuk, tapi saja nak  sunyikan diri
ada waktu aku cakap lepas , maaf ,itu memang benar benar terlepas
ada waktu   ego mungkin tinggi melangit . maaf
ada waktu aku nak menang selalu , dan kau terpaksa mengalah , maaf
ada waktu aku tak lunaskan semua janji , maaf
ada waktu aku lesap , waktu kau sedih , maaf
ada waktu aku melawak ,tapi lawak aku kasar sampai mengguris dalam senyap . maaf
ada waktu aku nak cerita sesuatu , dan tiba tiba terhenti , tak terlunaskan , maaf

dan , hehe

memang sangat banyak waktu aku yg menjengkelkan (lul, annoyying) , lawak tak jadi , perkataan eksotik ak yg banyak , bahasa bahasa pelik aku , muka  muka comel aku , tingkah laku aku yg pelik ,

engkau simpan rapi ya ? biar jadi memori

sengaja aku jadi  pelik dari yg lain , konon nak jadi istimewa , haha  tapi aku tahu aku memang istimewa kot , kat hati kau ,  ( ehhhhhh !!! mizah , ehhh ehhh)


terima kasih ,
waktu manusia pandang aku serong ,
kau masih utuh berdiri di tepi
waktu aku sedih dan perlukan mummy
engkau ada sebagai pengganti
waktu aku perlukan sifu utk stay up studi , engkau ada sekali
waktu semua salah faham
engkau datang membantu menerang

terima kasih
waktu manusia tolak aku jatuh
engkau ada bangunkan aku ,
gabus sana sini pasir di badan aku
dan waktu aku sendiri hilang kepercayaan pada diri ,
engkau ada . setia . percaya . aku suci .


*****
le conversation

ehh cemana ni , kita dah nak habis sekolah , lepas ni , takda la hang nak jumpa aku


lepas ni takda la orang nak gelak dekat lawak hang 


elehhh , lepas ni takda dah orang nak buat lawak dekat hang


lepas ni , takda orang comel macam kami dah .
dia buat muka comel .


puii perasan
hahaha , lepas ni takda orang nak marah hang , nak banned hang , nak condemn hang dah , jangan sedih eh ?

hahahaha , 

kami gelak sama sama

*****


dan sungguh , sahabat atas dasar iman itu , tiadadengki mendengki .tiada caci maki
semua saling mahu yg terbaik untuk sahabatnya . mahu terbaik sampai syurga .


sekian , assalamualaikum
8:33 am


***
mohon sangat sangat , mohon doakan ibu dan pak cik saudara saya semoga diberi kekuatan dan sembuh dgn segera ,
mohon doakan semua umat Islam , semoga kuat menentang nafsu
mohon doakan saya dan sahabat supaya terus maintain dalam tarbiyah selagi ada nyawa

terima kasih atas doa :)


Comments

Popular posts from this blog

peluang

RESCUED

RANTS